catay

Datagate Prism: Kroes adverteix sobre l'ús del núvol!

Datagate Prism: Kroes adverteix sobre l'ús del núvol!

En aquest article del Corriere delle Comunicazioni, rebre un missatge de que el comissari europeu, Neelie Kroes, que sona com una galleda d'aigua freda per a les empreses nord-americanes que li agradaria fer el núvol, la nova panacea del món!

El pensament és lineal: si els ciutadans i les empreses europees se senten amenaçats per la qual cosa les investigacions sobre les dades que voleu mantenir confidencial ( com un dret sagrat consagrat a Europa ) , ia no utilitzar els serveis oferts per American i!

És clar i fort missatge, sense una ombra de dubte!

I les conseqüències econòmiques desastroses per a proveïdors barres i estrelles!

Per llavors, el cas ha estat confirmat, ma ancora molti sembra non essersi resi conto e continuano a parlare di risparmi ed ottimizzazioni di una infrastruttura cloud, senza valutare un fatto incontrovertibile: quando i dati sono usciti dalla propria azienda o pc, non si sa più dove sono e non si ha certezza che rimangano riservati!

Se il cloud fosse offerto con una polizza assicurativa che coprisse il furto e lo spionaggio dei dati, probabilmente sarebbe più facile iniziare a valutarlo!
Senza escludere una clausola fondamentale: che i server siano ben IDENTIFICATI, ma sopratutto geolocalizzati nel territorio dove vige una legge per la protezione perentoria dei dati ( in Europa)….tutto il resto è NOIA! ( Grande Califfo!)

 

Publica un comentari

© ComputArte 2003-16 Per Cybertec Services Srl - Tots els drets reservats