Võrgu neutraalsus: kauge reaalsus!( caso google-konkurentsieeskirjade ELi )
In koori hääled, mis on jätkuvalt suurendada interneti suhtlusvahendina kunagi loodud demokraatlikumaks ja tasuta kuni nüüd, see tekitab probleemi, mis kahjustab see sügav veendumus.
Kõige olulisem otsingumootori maailmas on teemaks Euroopa monopolivastase uurimise ( ja mitte ainult ) süüdistasid paljud suurettevõtete IT kõlvatu konkurents, avaldada tulemusi, et premeerida teenuseid ja tooteid, mida Google ise.
Arvestades seda asjaolu, on põhjendatud kahtlus: kui online-e tasuta, sest seal on neid kaebusi ebaõiglase konkurentsi?!
Tulemused pakutud otsingumootorid kannatavad tõsine probleem: chi ha più esperti SEO può indicizzare i contenuti voluti, facendo slittare in terza o quarta pagina quelli, magari più coerenti e competitivi, läheb , di fatto a produrre pubblicità ingannevole.
La rete è ancora molto lontana dal concetto di trasparenza, democrazia ed affidabilità.
Soltanto ricerche incrociate su diverse fonti, senza limitarsi alle prime due o tre pagine di risultati, possono restituire un ”verità” più affidabile.
Nel frattempo, nonostante l’antitrust Europea abbia chiesto maggiori garanzie e azioni concrete a Google per la produzione di risultati più limpidi e corretti, i mesi passano e la situazione continua a non cambiare ( si fa riferimento a questi articoli su Key4Biz e su WDD )
Thank you for every other fantastic post. Where else could anyone get that type of info in such an ideal way of writing? I have a presentation next week, and I am on the look for such information.