catay

Datagate Prism: Kroes avèti sou lè l sèvi avèk nwaj la!

Datagate Prism: Kroes avèti sou lè l sèvi avèk nwaj la!

Nan sa a atik del Corriere delle Comunicazioni, k ap resevwa yon mesaj ke Ewopeyen an Komisyonè Neelie Kroes a ki son tankou yon douch frèt pou konpayi Ameriken ki ta renmen fè nwaj la, Miracles nan nouvo nan mond lan!

Te panse a se lineyè: si sitwayen yo ak konpayi Ewopeyen santi menase pa sa ki kesyon konsènan done yo w vle kenbe konfidansyèl ( kòm yon dwa sakre enskri nan Ewòp ) , ap pa sèvi ankò ak sèvis yo ofri nan Ameriken yo ak!

Clear epi fò mesaj, san yo pa yon lonbraj nan dout!

Lè dezas konsekans ekonomik pou Swèd Stars ak bann!

Depi kounye a te ka a te konfime, ma ancora molti sembra non essersi resi conto e continuano a parlare di risparmi ed ottimizzazioni di una infrastruttura cloud, senza valutare un fatto incontrovertibile: quando i dati sono usciti dalla propria azienda o pc, non si sa più dove sono e non si ha certezza che rimangano riservati!

Se il cloud fosse offerto con una polizza assicurativa che coprisse il furto e lo spionaggio dei dati, probabilmente sarebbe più facile iniziare a valutarlo!
Senza escludere una clausola fondamentale: che i server siano ben IDENTIFICATI, ma sopratutto geolocalizzati nel territorio dove vige una legge per la protezione perentoria dei dati ( in Europa)….tutto il resto è NOIA! ( Grande Califfo!)

 

Post yon kòmantè

© ComputArte 2003-16 Pa Cybertec Sèvis Srl - Tout dwa Rezève