Qari waħda mill-ħafna artikoli li qatgħa għall-netwerk, dwar il-logħob pjattaformi ġodda mill-Microsoft ( Xbox One ) u Sony ( PS4 ), ħafna qbiżt dettall li huwa essenzjali sabiex tanalizza liema se jkun il-batalla jmiss kummerċjali : il-kamra tal-ħajja.
Fl questo articolo di Patrizia Licata sul Corriere delle Comunicazioni, tista 'tara, mħallta ma 'l-elementi tipiċi ta' konsols tal-logħob, x'se jkunu l-lifesaver għal industrija fi kriżi ( għal nuqqas ta 'innovazzjoni ) bħal dak tal-PC.
It-trasformazzjoni pjattaforma logħob f'ċentru media kapaċi jwasslu, a rikompens ġenerużi, kontenut ta 'valur miżjud, li kienu l-preservazzjoni esklussiva tal-films u tat-televiżjoni klassiċi produtturi.
Ma in questa pista da ballo molto stretta è facile pestare i piedi a qualcuno, magari di più grosso e già innervosito dall’invasione ( inarrestabile) di internet nell’orticello prezioso, e fino a poco tempo fa esclusivo, della pubblicità su grande e “piccolo” schermo.
Naturalmente per fare tutto ciò, si sta utilizzando un elaboratore dati (….o personal computer ) con una parte grafica particolarmente “muscolosa”, su una piattaforma abbastanza chiusa ( per proteggere giochi e contenuti proprietari )… tralasciando un piccolo dettaglio che ha fatto della rete ( aperta ) il vero ed unico vincitore e protagonista della rivoluzione digitale: la ricchezza e la varietà della produzione non professionale e generata dagli utenti.
Gli stessi che continueranno a creare piattaforme di scambio, generazione ed ibridazione di contenuti che saranno sempre fruibili liberamente con un particolare strumento svincolato da logiche chiuse: il personal computer.
….quindi quello che mi sento di dire è : viva il pc nel salotto !