catay

Datagate Prism: Kroes svari pred uporabo oblak!

Datagate Prism: Kroes svari pred uporabo oblak!

V tem članek del Corriere delle Comunicazioni, prejme sporočilo, da je evropski komisar Neelie Kroes, ki zveni kot hladno prho za ameriške družbe, ki bi radi, da bi oblak, Nova rešitev sveta!

Misel je linearna: če se državljani in evropska podjetja pa se počutijo ogrožene s kakšnimi vprašanja v zvezi s podatki, ki jih želite ohraniti zaupnost ( kot sveto pravico zapisano v Evropi ) , ne bo več uporabljati za ameriške ponujenih storitev in!

Jasno in močno sporočilo, brez sence dvoma!

In katastrofalne gospodarske posledice za dobaviteljev Stars and Stripes!

Do sedaj je bilo primerov je potrdila, ma ancora molti sembra non essersi resi conto e continuano a parlare di risparmi ed ottimizzazioni di una infrastruttura cloud, senza valutare un fatto incontrovertibile: quando i dati sono usciti dalla propria azienda o pc, non si sa più dove sono e non si ha certezza che rimangano riservati!

Se il cloud fosse offerto con una polizza assicurativa che coprisse il furto e lo spionaggio dei dati, probabilmente sarebbe più facile iniziare a valutarlo!
Senza escludere una clausola fondamentale: che i server siano ben IDENTIFICATI, ma sopratutto geolocalizzati nel territorio dove vige una legge per la protezione perentoria dei dati ( in Europa)….tutto il resto è NOIA! ( Grande Califfo!)

 

Objavi komentar

© ComputArte 2003-16 Z Cybertec Services Srl - Vse pravice pridržane